Asistent/ka obchodu – operátor/ka Call Centra – práce z domova

Nabízíme:

    • Práce z domova, vhodné i pro maminky na MD a ZTP včetně zrakového postižení
    • Možnost zkrácených úvazků
    • Práci v kolektivu, který „táhne za jeden provaz“
    • Rychlé zapracování a pravidelná školení
    • Nadstandardní finanční ohodnocení, včetně bonusů za obrat Vašeho týmu
    • Možnost růstu na manažerské pozice
    • Práce na DPP/DPČ nebo na ŽL

Náplň práce:

    • Domlouvání schůzek pro naše obchodní zástupce a techniky
    • Plánování a organizace pracovního času obchodníků/techniků
    • Pravidelné vyhodnocování činnosti a návrh změn ke zlepšení
    • Osobní rozvoj v komunikačních a organizačních dovednostech

Požadujeme:

    • Velmi dobré komunikační schopnosti po telefonu
    • Příjemný hlasový projev
    • Znalost práce s počítačem
    • Orientaci na výkon a týmovou práci
    • Chuť na sobě pracovat
    • Ochotu učit se novým věcem
    • Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
    • Proklientský a profesionální přístup

Nástup: ihned

Místo výkonu práce: Celá ČR

Typ úlohy: Plný úvazek, Částečný úvazek, Dočasný úvazek, Smlouva

Plat: 10 000,00Kč – 40 000,00Kč (měsíčně)