Asistent/ka obchodu – operátor/ka Call Centra – práce z domova
Nabízíme:
-
- Práce z domova, vhodné i pro maminky na MD a ZTP včetně zrakového postižení
- Možnost zkrácených úvazků
- Práci v kolektivu, který „táhne za jeden provaz“
- Rychlé zapracování a pravidelná školení
- Nadstandardní finanční ohodnocení, včetně bonusů za obrat Vašeho týmu
- Možnost růstu na manažerské pozice
- Práce na DPP/DPČ nebo na ŽL
Náplň práce:
-
- Domlouvání schůzek pro naše obchodní zástupce a techniky
- Plánování a organizace pracovního času obchodníků/techniků
- Pravidelné vyhodnocování činnosti a návrh změn ke zlepšení
- Osobní rozvoj v komunikačních a organizačních dovednostech
Požadujeme:
-
- Velmi dobré komunikační schopnosti po telefonu
- Příjemný hlasový projev
- Znalost práce s počítačem
- Orientaci na výkon a týmovou práci
- Chuť na sobě pracovat
- Ochotu učit se novým věcem
- Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
- Proklientský a profesionální přístup
Nástup: ihned
Místo výkonu práce: Celá ČR
Typ úlohy: Plný úvazek, Částečný úvazek, Dočasný úvazek, Smlouva
Plat: 10 000,00Kč – 40 000,00Kč (měsíčně)